مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال هم اولویت حج با افرادی است که از سال ٩٩ فیش داشته و در کاروان بودند، اما به دلیل شرط سنی بالای ۶۵ سال از اعزام بازماندند.  
کد خبر: ۱۰۸۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 10 January 2023

اولویت حج تمتع امسال هم با جاماندگان استسعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: انتهای این ماه ثبت نام زائرینی که در کاروان‌های حج تمتع فیش دارند آغاز می‌شود هم اکنون در حال مصاحبه و تعیین پزشک مدیران کاروان هستیم تا روز ٣٠ دی ماه در دفاتر زیارتی مستقر باشند و ثبت نام زائرین را انجام دهند.

وی افزود: امسال هم اولویت حج با افرادی است که سال ٩٩ فیش داشتند، در کاروان بوده و پول هم پرداخت کردند، اما به دلیل شرط سن بالای ۶۵ سال امکان اعزام نداشتند که امسال اولویت با این افراد است، باقی کاروان هم به ترتیب اولویت در اطلاعیه برای تکمیل ظرفیت کاروان ها، فراخوان می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه ادامه داد: برای عتبات یک خیر زیارت پای کار آمده پول کلانی را در بانک رسالت سرمایه گذاری کرده از طریق این موضوع ٧٠ درصد هزینه اعزام را به زائرین وام می‌دهند و بانک به حساب شرکت واریز می‌کند، زائر هم این مبلغ را به صورت اقساط پرداخت می‌کند.

کریمی خو تاکید کرد: شرکت شجره ابیار حقیقت، دفتر زیارتی تبوک متولیان طرح اقساط هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار