استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: خدا را شاکرم که فضای 7دمت در کرمانشاه پیش می رود و باید سرعت، دقت و جدیت را در این مسیر با هم تقویت کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 09 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در نشست تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از تمامی خدمتگزاران جامعه بهزیستی اظهار کرد: پیش از هر چیز از همه افرادی که دست اندرکار خدمت در مجموعه بهزیستی و مجموعه های مشابه و حمایتی حضور دارند، قدردانی می کنم.

وی ضمن قدردانی از تمامی افرادی که پیشتر مسئولیت این خدمت را برعهده داشتند، افزود: به دوست خوب و جهادگر که این مسئولیت را بد عهده گرفتند خیر مقدم می گویم با تکیه بر کلام امام خمینی (ره) جدی تر شدن مقام نوکری را به او تبریک می گویم و از خداوند می خواهم ایشان را یک نوکر تمام برای مستضعفین و محرومین جامعه قرار دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه خداوند پیامبر اکرم را حریص برای خدمت به مردم توصیف می کند و می فرماید پیامبر ما حرص می زند برای اینکه به شما خدمت کند، تصریح کرد: در جای دیگری پیامبر به حدی برای خدمت به مردم حرص می زد که خداوند فرمود از تو راضی هستم و نمی خواهم تو آنقدر خود را به مشقت بیندازی.

وی با اشاره به اینکه تفاوت در نگاه ماست که زیبا بین هستیم، یادآور شد: امیدواریم همه افرادی که کاری را برای دوره کوتاهی به آن ها سپرده شده یادمان باشد باید نوکری کنیم، در همین راستا حضرت فرمودند: بدان و آگاه باش کاری که به تو سپرده شده طعمه تو نیست
مبادا با نگاه طعمه به آن چشم بیندازی بلکه به گردنت امانتی است و این امانت هر قدر به جامعه زیبای بهزیستی نزدیک باشد سنگین تر است.

وی گفت: بسیاری افراد در جامعه دسترسی و شبکه هایی دارند که شاید بتوانند گام های جدی تر و بزرگتری برای خود بردارند اما در بهزیستی افرادی که قرار است در خدمتشان باشیم باید ما کارشان را تسهیل کنیم و امید را باید از این مجموعه ها یاد بگیریم.

وی با بیان اینکه ما موظفیم تسهیل گر این افراد (مددجویان بهزیستی) باشیم، یادآور شد: این تسهیل گری باید روز به روز در زوایای مختلف بیشتر پیش برود
و تمام این کارها باید با نهایت افتخار انجام شود، خداوند را شاکرم فضای خدمت در کرمانشاه دارد پیش می رود و باید سرعت و دقت و جدیت را با هم تقویت کنیم، بنده به مجموعه مخاطبان نهادهای همراه و حمایتی خود به همگی بدهکار و مدیون هستیم و باید خدمتگذار باشیم خداوند امیدوارم خداوند ما را در این خدمت کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار