کد خبر: ۱۰۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 09 October 2015

به گزارش تابناک اصفهان، مصطفی زارعی شامگاه پنجشنبه در حاشیه چهارمین همایش سالانه خانواده‌های صالحین این قرارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: قرارگاه شهید صیاد شیرازی از ترکیب پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی، کانون فرهنگی شهید صیاد شیرازی، موسسه یاران جوان و دو اتاق فکر تشکیل شده است.

دبیر قرارگاه فرهنگی شهید صیاد شیرازی اصفهان افزود: در این قرارگاه تقریباً از بهار برای تابستان و طرح نشاط تعالی برنامه‌ریزی می‌کنیم و بلافاصله پس از اتمام طرح برنامه‌ای با عنوان همایش سالانه داریم که در آن کل خانواده اعضای طرح نشاط تعالی با سایر برنامه‌ها و همچنین برنامه‌های آتی قرارگاه آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به نام‌گذاری این مجموعه با نام قرارگاه خاطر نشان کرد: به این دلیل این مجموعه را قرارگاه نامیده‌ایم که از تمام پتانسیل شهر استفاده می‌کنیم.

زارعی با اشاره به اقدامات اخیر قرارگاه فرهنگی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: موسسه یاران جوان صیاد یکی از فعالیت‌هایش ساخت اپلیکیشن‌های موبایل است و حتی برخی محصولاتش از طریق صدا و سیما معرفی شده است، فاز دیگر فعالیت در زمینه موسیقی است که چند ترانه توسط اعضا کار شده است که یکی مربوط به روز دختر و دیگری مربوط به شهدای غواص بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی شهید صیاد شیرازی اصفهان افزود: از دیگر اقدامات اخیر مستند تشییع شهدا به اسم «خاک همین الان» است که جزو سه اثر برتر استانی شد و برای مسابقات عمار نیز ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: یکسری از دوستانمان تحت عنوان «مرکز مطالعات سفیر» چند سال پیش کارگاه‌های آموزشی کرسی‌های آزاداندیشی را پایه‌گذاری کردند که این کارگاه‌ها در حال حاضر در کشور در حال اجرا است.

زارعی با اشاره به نقطه آغازین این حرکت گفت: چهار سال قبل پیرو حرکت‌های شهید حسن باقری در اوایل جنگ که قرارگاهی را با نام اطلاعات و عملیات راه انداخت و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسیدیم که باید قرارگاه عملیاتی داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار