کد خبر: ۱۰۸۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 07 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ریس هیئت پرورش اندام شهرستان رامسر با بیان اینکه از تمام ظرفیتها برای بهترین شکل ممکن میزبانی استفاده میکنیم و میزبانی افتخار ماست، گفت: میزبانی را همانند نام محیط زیستی کنوانسیون که بر تارک دنیا می درخشد پرآوازه خواهیم کرد.

علی امینی شاد تصریح کرد: رامسر عروس شهرهای ایران همیشه آماده میزبانی بالاخص میزبان مسابقات جهانیست و امیدوارم با بازگشایی مرز هوایی فرودگاه رامسر که انشاالله مقارن باشد ایام الله دهه مبارک فجر با این مسابقات شاهد حضور ورزشکاران از اقصی نقاط دنیا در رامسر باشیم.

وی با بیان اینکه میشود نقش شهرها را در توسعه بالاخص تولیدناخالص داخلی معنی بخشید و این یکی از راههاست خاطر نشان کرد: استفاده از توریسم ورزشی با توجه به ظرفیتهای شهر و بالفعل کردن این ظرفیتها برای پررنگ کردن نقش شهر در اقتصاد منطقه است‌.

وی گفت: ۱۳بهمن روز جهانی رامسر و ۲۸بهمن آغاز مسابقات جهانی قویترین مردان  در رامسر انشالله نقطه عطفی خواهد شد در تغییر نگاه سیاستگذاران در چگونگی استفاده از ظرفیت شهرها در توسعه منطقه و کشور که میشود شهرها ماژولهای اقتصادی باشند و ساختار نظام اداری را تغییر دهند.

امینی شاد افزود: تغییر ساختار نظام اداری خاصه در مدیریت شهری میتواند نقطه عطفی باشد در تغییر فرایند اقتصاد که معتقدیم نگاه ها بایستی از پایین به بالا باشد نه نگاه دستوری مانند اقتصاد دستوری.

وی تصریح کرد: برای عبور از این بحران بایستی دیپلماسی شهری را ذیل دیپلماسی ملی فعال کرد و شهرها میتوانند و حتما میتوانند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرین باشند.

رئیس هیئت پرورش اندام رامسر گفت: بایستی جهانی فکر کرد و محلی عمل کرد که این تنها راه است چرا که همه در یک کشتی نشسته ایم .بایستی رقابت پذیر باشیم و ظرفیتهای خود را بشناسیم و برای بالفعل درآوردن آنها برنامه ریزی کنیم تا توانمند و آماده رقابت باشیم.

وی افزود: بواسطه حمل و نقل هوایی و ارتباط با بین الملل آغاز رقابت ما خواهد بود و امیدوارم بهترینها حضور یابند و باعث توانمند شدن همه ظرفیتها و نهایتا رقابتی کردن شهر شوند که آینده از آن شهرهاییست که برای استراتژی توسعه ،خردمندانه برنامه داشتند.

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار