کد خبر: ۱۰۸۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 03 January 2023

به گزارش تابناک، دبیر شورای سیاست گذاری سماء استان در این آیین از دانش آموزان حاضر در این برنامه خواست تا با یکایک شهدای این گلزار عهد و پیمانی ببندند.

محمد علیپور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام، رمز موفقیت سرداربزرگ دل ها را تنها بندگی خدا برشمرد و گفت: حاج قاسم بنده خالص خدا بود و هیچ شان و منزلتی برای خود قائل نبود تا جایی که بارها تاکید کرد بر مزارش تنها اسم سرباز نوشته شود و نه عناوینی دیگر از مقام و منصب شان. 

مسئول آموزش های عمومی و مهارتی (سماء) واحد یاسوج نظام خلقت را بر پایه بندگی خالص خدا عنوان کرد و بیان کرد : هر کسی که بیشتر این بندگی را به جا آورد مقام و منزلتش بالاتر می رود، همانگونه که حضرت زهرا(س) می فرمایند: تو بندگی خالص ات را برای خدا بفرست تا خدا هم بهترین مصلحتت را برایت مقدر کند.

رئیس مرکز آموزشی سما واحد گچساران هم در ادامه از سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: پس از شهادت حاج قاسم، انقلاب دیگری متجلی شد و این به دلیل گفتار، رفتار و کردار حاج قاسم بود چرا که ایشان در همه جا مرد میدان عمل بود.

سید عبدالکریم قاضی فر بیان کرد : اگر ما امروز مکتب سلیمانی داریم ناشی از ابعاد شخصیتی وی بود چرا که نگرش و باور دینی او در همه ابعاد زندگی و در عمل ایشان به نحو احسن تجلی پیدا کرده بود و اگر امروز از مکتب سلیمانی یاد می‌کنیم مکتب به منزله مدرسه است. اگر شخصی تصمیم دارد در این مکتب باشد باید در همه ابعاد شخصیتی وی پیرو باورهای دینی و مبانی دینی ایشان باشد.

قاضی فر در پایان یادآور شد: باید تمام ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی برای جوانان امروز و به خصوص دانش‌آموزان بازگو شود تا در آینده هم شاهد تربیت سردار سلیمانی‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار