مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از استان کرمانشاه جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 28 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فریبرز کرمی» اظهار داشت: در این مدت، ۵۵۰ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۷۵۶ هزار نفر با مینی بوس و ۵۰۲ هزار نفر توسط سواری جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: در ناوگان حمل و نقل عمومی استان؛ ۲ هزار و ۴۹۲ راننده فعالیت دارد.

کرمی خاطرنشان کرد: جابجایی مسافر از استان کرمانشاه با ۱۸۹ دستگاه اتوبوس‌ با میانگین عمر ۱۰ سال، ۸۶۴ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۳۰سال و ۹۵۷ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال صورت می پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، شمار رانندگان ناوگان کامیون حمل کالا را ۱۹ هزار و ۴۹۳ نفر و شمار رانندگان ناوگان وانت باری را ۵۹۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۸۰ و تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل برون شهری کالا ۱۳ هزار و ۴۳۹ ناوگان است.

وی در پایان افزود: شهروندان می توانند هرگونه شکایت و نارضایتی خود را با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری نمایند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار