رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کرمانشاه از شناسایی عاملان توهین و هتک حیثیت مربی ورزشی در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 26 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم سرهنگ علی عباسی کسانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مربیان ورزشی استان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد توسط افرادی در فضای مجازی مورد توهین و هتک حیثیت قرار گرفته است، لذا موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه پرونده بیان داشتند پس از اتفاقی که در یکی از سالن‌های ورزشی رخ داد کلیپی در یک صفحه اینستاگرام منتشر و در آن‌ یکی از مربیان دیگر استان، علیه ایشان مطالبی بیان داشته که تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشته است.

عباسی‌کسانی گفت: کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، موفق شدند عامل اصلی و گرداننده صفحه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا دعوت کنند.

وی افزود: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس اذعان داشت به دلیل مشکلات شخصی با شاکی دست به این کار زده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متأسفانه بعضی از پیشکسوتان و مربیان ورزشی با انتشار دیدگاه و مواضع شخصی متن‌ها، تصاویر و جملاتی منتشر می‌کنند که حاوی توهین، تهمت و تخریب دیگران بوده و باعث تحریک هواداران شده که مغایر با اخلاق و قانون است.

عباسی‌کسانی با توصیه به چهره‌های ورزشی و هواداران گفت: کاربران فعالیت خود را در چارچوب قانون انجام داده و با انتشار مطالب توهین‌آمیز و اتهام زنی، موجب زیر پا گذاشتن قانون و تشویش اذهان عمومی نشوند زیرا در این صورت با آن‌ها مطابق قانون برخورد می‌شود. همچنین در صورت مشاهده از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار