معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن هشدار احتمال ورود موج جدید کرونا به کشور و استان از مردم تقاضا کرد نسبت به تزریق دوز‌های واکسن کرونا اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 25 December 2022

محمد ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص احتمال شیوع مجدد و ورود موج جدید کرونا به استان اظهار کرد: جهان که به یک دهکده تبدیل شده و با ارتباطات نزدیک کشور‌ها امکان انتقال و انتشار بیماری با سرعت وجود دارد احتمال ورود سریع موج جدید کرونا به کشور و استان زیاد است.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط لازم است مردم پیشگیری از بیماری را مد نظر قرار داده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: اگر چه وضعیت کنونی شهرستان‌های استان از جهت بیماری کرونا آبی و زرد است، اما احتمال تغییر این شرایط تا چند هفته آینده بسیار زیاد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همین راستا از مردم تقاضا کرد نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند و یادآور شد: کلیه مراکز بهداشتی درمانی در استان آمادگی تزریق واکسن به متقاضیان را دارند.

شکیبا با بیان اینکه تمامی انواع واکسن تزریق شده در کشور اثربخشی لازم را داشتند، تشریح کرد: هنگام تزریق دوز‌های یادآور همکاران ما در مراکز افراد را جهت تزریق نوع واکسن راهنمایی می‌کنند.

به گفته شکیبا موج جدید کرونا تنها با بازگشت به رعایت مجدد پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک قابل کنترل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار