وی احیای بافت‌های فرسوده با توجه به مقصد گردشگری بودن غرب استان، توسعه زیرساخت‌های راه، اجرای پروژه آزادراهی چالوس - رامسر را از دیگر طرح‌های سرمایه گذاری در غرب استان برشمرد
کد خبر: ۱۰۸۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ 23 December 2022

استاندار مازندران اجرای آزادراه ساحلی از رامسر تا چالوس را مهمترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان ذکر کرد و گفت: این طرح به زودی عملیاتی می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو
با خبرنگار مهر شناسایی سرمایه گذار و فرصت‌های سرمایه گذاری را از اهداف همایش‌های سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون سرمایه گذاران خوبی در استان شناسایی شده است.

وی از شناسایی دو سرمایه گذار برای سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی در غرب استان خبر داد و گفت: بیشترین هدفگذاری در غرب استان گردشگری با حفظ وضعیت موجود کشاورزی و باغداری است.

وی ترویج گلخانه تولید گل‌های خانگی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در غرب استان بستر برای گردشگری مهیا بوده و پروژه های گردشگری در منطقه طراحی شده است.

حسینی پور توسعه بوم گردی را برای رونق اقتصاد روستایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: ایجاد شهرک‌های کشاورزی و دامپروری در مناطق روستایی نیز جز اولویت‌ها به شمار می‌رود که برای اجرای آن تسهیلات به متقاضیان اهدا می‌شود.

استاندار مازندران سرمایه گذاری در صنعت، طیور، دام و کشاورزی و احیای اقتصاد دریا را از دیگر اولویت‌های سرمایه گذاری در غرب استان بیان کرد و گفت: توریسم سلامت نیز دارای جاذبه‌های خاصی است و شهرک سلامت در غرب استان راه اندازی می‌شود.

وی احیای بافت‌های فرسوده با توجه به مقصد گردشگری بودن غرب استان، توسعه زیرساخت‌های راه، اجرای پروژه آزادراهی چالوس - رامسر را از دیگر طرح‌های سرمایه گذاری در غرب استان برشمرد.

وی گفت: در حال انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه آزادراه چالوس - رامسر هستیم و به زودی آزادراه ساحلی از رامسر تا چالوس اجرایی و عملیاتی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار