استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه استان نیروی انسانی جوان و توانمند است، گفت: برای یک کرمانشاه پر افتخار، آباد و آبرومند همگی دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 22 December 2022

همگی برای یک کرمانشاه پرافتخار، آباد و آبرومند تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحراییان در نشست تودیع و معارفه اظهار کرد: در ابتدا از استاندار سابق کرمانشاه قدردانی می‌کنم، در سال‌های پس از انفلاب ما مردم و مسئولین هر قدر به تفکر الهی انقلاب و امام پایبند بوده و خالصانه و جهادی عمل کردیم نتیجه گرفتیم.

وی افزود: برای ساختن کرمانشاهی آباد و آبرومند‌تر خداوند مساله را به ما سپرده است، هر کدام از ما نسبت به این خاک باید ادای دین کنیم، از امروز بیش از قبل خود را نوکر و سرباز انقلاب می‌دانم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز به لطف الهی یکی از امکانات کرمانشاه توریسم بهداشت و درمان می‌تواند باشد، انقلاب یک دریچه بزرگ به نعمت‌ها برای ما گشوده، تلاش کنیم در کرمانشاه فرهنگ کار و خیرخواهی بیش از قبل گسترش یابد و همه دلسوزان از اقشار و صنوف مختلف و نخبگان در عرصه‌های مختلف استان باید نقش ایفا کنند.

وی گفت: دست کمک به سوی تمام دلسوزان این خاک دراز می‌کنم تا برای کرمانشاه چهره‌ای زیبا‌تر بسازیم.

وی تصریح کرد: حتما تلاش ما باید از اقدامات ضروری برای مردم کرمانشاه آغاز شود، مساله مسکن در باب اشتغال یک پیشران است در کرمانشاه گردونه ساخت مسکن کامل است، در مساله کشاورزی که بارش در کرمانشاه دو برابر کشور است، دامپروری خصوصا دام سبک توان کرمانشاه است که باید به ثروت تبدیل شود.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را خواهم کرد که صنایع تبدیلی که یک ظرفیت نهفته است و باید به خوبی برای آن تلاش کنیم یک نکته قابل تامل این است که کرمانشاه ۴ اقلیم و آثار تاریخی و دفاع مقدس دارد و گذرگاه کربلای معلی است.

وی یادآور شد: هنوز زیرساخت‌های پذیرش مسافر را نداریم و باید این مهم را دنبال کنیم و اماکن رفاهی باید فراهم شود، یک نکته مهم دیگر توریسم بهداشت و درمان است به نظر می‌رسد فرصت کشور دوست ما عراق برای استان کرمانشاه مثل دریای خزر برای گیلان و مازندران است می‌شود از آن صید کرد، اما صید خودش سراغ ما نمی‌آید و باید این مسائل مجدانه پیگیری شود تا به نتیجه برسیم، برای یک کرمانشاه پرافتخار، آگاه و آبرومند همگی تلاش کنیم.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار