مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم عنوان کرد؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی تمهیداتی اندیشید تا گردشگران و زائران ورودی به شهر مقدس قم، با رعایت حجاب و عفاف، حرمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بیش از هر مکان دیگر حفظ شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 21 December 2022

به گزارش تابناک قم، علیرضا ارجمندی روز سه‌شنبه ۲۹ آذر در جلسه بررسی دستورالعمل اجرایی عفاف و حجاب در تأسیسات گردشگری قم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد، اظهار کرد: حجاب ارزش و صیانت است و هیچ کس نخواهد توانست آن را از ملت ایران جدا کند. اما برای حفظ آن علاوه بر تمهیدات و مقدمات لازم، کارهای عمیق فرهنگی نیاز است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: کارکنان و کارمندانی که در تاسیسات گردشگری قم فعالیت می‌کنند و به زائران کریمه اهل بیت (س) خدمت می‌کنند، ملزم هستند قوانین و مقررات کار از جمله حجاب و عفاف را رعایت کنند.

ارجمندی افزود: باید با برنامه‌ریزی تمهیداتی اندیشید تا گردشگران و زائران ورودی به شهر مقدس قم، با رعایت حجاب و عفاف، حرمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بیش از هر مکان دیگر حفظ شود.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام، علیه حجاب بانوان سرزمین ایران صف آرایی کرده‌اند و هرگز کوتاه نخواهند آمد، لذا هوشمندی مردم و مسئولین در مساله حجاب، توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار