امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: این قشر در واقع یک ذخیره انسانی معنوی برای جامعه به ویژه برای حادثه دیدگان و نیازمندان محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 20 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب اظهار داشت: کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر برای رضای خدا و با هدف کمک به خلق است و رسیدگی و کمک به نیازمندان یک توفیق است که نصیب جمعیت هلال احمر و قشر داوطلبان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: خدمات رسانی های خودجوش، بی منت و متنوع داوطلبان جمعیت هلال احمر و سایر بخش های این جمعیت به نیازمندان و حادثه دیدگان بدون شک ذخیره ای ارزشمند برای فردای قیامت این افراد خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز گفت: رخنه بی تفاوتی در بین مردم هنگام بروز حوادث و مشکلات یک زنگ خطر در جامعه ماست در حالیکه از گذشته های دور تاکنون ملت ما به نوعدوستی و وفاق شهیر بوده اند و باید حس مسوولیت پذیری در بین جامعه دوباره تقویت شود.

سعید هژبری افزود: باید حس انفاق، ایثار و گذشت در جامعه ما جان بگیرد و حضور خودجوش نیروهای جعمیت هلال احمر در همه عرصه ها و سوانح مشوقی موثر در این رونق نوع دوستی در جانعه کنونی ما است.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در همه برهه ها پای کار هستند، افزود: در تعطیلات نوروزی، اربعین، سفرهای تابستانی و حوادث مختلف حضور جمعیت هلال احمر پررنگ و منشا اثر است.

هژبری ادامه داد: نکته ارزشمند و قابل توجه، تفکر جهادی این قشر در خدمات رسانی و کمک به جامعه هدف است و آنها مروج و بسیط فرهنگ انسان دوستی هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار