سرپرست ورزش و جوانان استان گفت : امسال ۱۱ هزار و ۷۸۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات فرزندآوری شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 19 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان منوچهر حاتمی سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، گفت : در حال حاضر از ۲۷ هزار و ۱۴۱ ثبت‌نام کننده در سامانه تسهیلات ازدواج، تعداد ۱۷ هزار و ۱۴۳ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی افزود: ۵ هزار و ۵۰۳ نفر در مرحله تشکیل پرونده و ۴ هزار و ۴۹۵ نفر نیز در انتظار تعیین شعبه هستند، اما قطعا تا پاسان سال این رقم افزایش خواهد یافت.

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: انتظار داریم با تسریع در پرداخت‌ها و همکاری شبکه بانکی در این زمینه که مود تاکید رییس جمهوری نیز است، تا پایان سال به میزان ۹۰ درصد متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شوند.

وی در خصوص میزان تسهیلات فرزندآوری در ۶ ماهه نخست سال گفت: از ۳۰ هزار و ۳۸۲ پرونده تشکیل شده ۱۱ هزار و ۷۸۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند، این در حالی‌است که هم اکنون ۹ هزار ۵۳۲ هزار نفر در نوبت تشکیل پرونده و ۹ هزار و ۶۸ نفر در مرحله تشکیل پرونده هستند.

وی از پیگیری روند اشتغال جوانان به عنوان دیگر نیاز جدی و مهم یاد کرد و گفت: نشست بعدی ستاد ساماندهی جوانان استان به موضوع اشتعال اختصاص دارد و دستگاه‌های عضو گزارش خود را در این زمینه ارائه خواهند کرد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار