کد خبر: ۱۰۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 08 October 2015

فرمانده انتظامی استان البرز با تبریک هفته نیروی انتظامی رویکرد پلیس را ارتقا انظباط اجتماعی در جامعه دانست.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنج شنبه در همایش طلیعه داران فرهنگ ترافیک استان البرز افزود: پلیس گام های موثری را دراین زمینه برداشته بطوریکه امروز شاهد آن هستیم آمار تلفات ناشی از تصادفات از 28 هزار به 16 هزار نفر کاهش یافته است .

وی ادامه داد: امروز با کمک همه اقشار مردم بویژه فرهنگ سازی در مدارس رعایت قوانین به خوبی انجام می شود .

کامرانی صالح با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی ( اقتدار پلیس امیت و آرامش ) اضافه کرد: اقتدار پلیس توانسته آرامش روانی را در جامعه فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم حضور دارد خاطرنشان کرد: بامشارکت مردم و همیاران پلیس و همچنین تعامل و همکاری آموزش و پرورش، آموزش های خوبی در بخش فرهنگ سازی در این استان انجام شده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز نیز دراین همایش گفت: درحوزه راهور شاهد کاهش 10درصدی کشته ها و 16 درصدی مجروحان از تصادفات بوده ایم .

سرهنگ همایون شریفی ادامه داد: تعامل خوب پلیس با دستگاههای اجرایی مختلف نیز دراین امر دخیل بوده اما آنچه را که باید درنظر داشت این موضوع مهم است که سومین علت مرگ و میر در کشور تصادفات است.

وی اضافه کرد: چند سالی است که رویکرد به سمت کاهش حوادث ناشی از تصادفات پیش می رود و با توجه به این رویکرد شاهد تحولاتی ازسال 84 به بعد بوده ایم .

سرهنگ شریفی گفت: درسال 84 با هفت میلیون وسیله نقلیه 28هزار و 500کشته در کشور داشتیم و این آمار درسال 93 با 19میلیون وسیله نقلیه به 18 هزار کشته کاهش یافت .

وی تاکید کرد: درتلاش برای ارتقای هرچه بیشتر این وضعیت هستیم تا آمار تصادفات را به حداقل برسانیم و دراین بین آموزش نقش تعیین کننده ای دارد .

سرهنگ شریفی گفت: اکنون دراستان البرز 25 هزار همیار پلیس است که درمقاطع ابتدایی و راهنمایی توسط کارشناسان مجرب آموز ش دیده اند .

وی خاطرنشان کرد:درسال گذشته 200 هزار دانش آموز با همکاری آموزش و پرورش از آموزش های لازم دربحث فرهنگسازی ترافیک بهره مند شدند .

رییس پلیس استان البرز گفت: با هدف کاهش آمار تصادفات درسالجاری نیز آموزش اولیاء و مربیان را پلیس در دستور کار خود دارد .

وی با اشاره به اینکه شهرداری با ایمن سازی حاشیه خیابانها گامهای موثری را برداشته گفت: درتلاش برای رفع همه کاستی ها از جمله قانونمند کردن سرویس مدارس هستیم .

دراین همایش از نمونه های ترافیکی، فرهنگیان و همیاران پلیس استان البرز تجلیل شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار