شهردار منطقه یک کرمانشاه از اتمام مرحل اول عملیات تعریض کمربندی غربی در این منطقه خبر داد و گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی و همچنین کاهش زمان سفر، طرح تعریض بخشی از کمربندی غربی کلانشهر کرمانشاه در قالب ۲ فاز به تصویب شورای ترافیک رسید.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 14 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «عادل سلیمانی» روز سه‌شنبه اظهار داشت: در این راستا، فاز اول این پروژه از ابتدای بلوار اجاقی الی ورودی شهرک الهیه، عرض آن از ۱۰ متر به ۱۶ متر افزایش پیدا کرد.

شهردار منطقه یک کرمانشاه، طول این تعریض را هزار و ۵۰۰ متر اعلام کرد و افزود: این پروژه یکی از عملیات های عمرانی سنگین بود که بدون استفاده از پیمانکار و با اتکا به توان داخلی منطقه اجرایی شد.

سلیمانی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این ناحیه، اصلاح هندسی راست گرد ورودی بلوار اجاقی به کمربندی بود که پیش از این بدلیل اشکلات، نقطه حادثه خیزی بود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه در کاهش زمان سفر تاثیرات مثبتی داشته است گفت: جابجایی سیستم فضای سبز بدون هیچ گونه خرابی، جدول گذاری به میزان هزار و ۵۰۰ مترطول، آسفالت و اصلاح شیب ازجمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه است که توسط نیروهای عمران، ترافیک، خدمات شهری و فضای سبز منطقه یک صورت گرفته است.

شهردار منطقه یک کرمانشاه در پایان بیان کرد: فاز دوم، از ابتدای ورودی شهرک الهیه تا ورودی خیابان خرم نیز در حال اجراست.

کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، هشت منطقه شهرداری دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار