مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۹۴ واحد صنعتی و تولیدی از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان از نعمت گاز بهره مند و به شبکه گاز سراسرای متصل شده اند.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 13 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمود کشاورز  با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای صنعتی از اولویت های این شرکت در استان محسوب می شود، اظهار داشت: طی چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

وی با بیان اینکه این شرکت برنامه‌های قابل قبولی برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در دست اقدام دارد، افزود: امسال تعداد ۹۴ واحد صنعتی و تولیدی به شبکه گاز سراسری متصل شده اند که با احتساب این تعداد یک هزار و ۱۹۲ واحدهای صنعتی و تولیدی استان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به وضعیت گازرسانی در نقاط شهری و روستایی استان گفت: از مجموع ۶۳۷ روستای استان، ۵۳۴ روستا گازدار شده و ۴۹ روستای دیگر در دست اجراست.

کشاورز ادامه داد: امسال تعداد ۱۷ روستای دیگر استان به شبکه گاز سراسری متصل شده‌اند که با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، پرونده گازرسانی استان برای روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، یادآور شد: در حال حاضر ۲۶ شهر استان به شبکه گاز سراسری متصل است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار