سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در شهرستان کرمانشاه برای ارائه خدمات بهتر به بیماران گسترش یابد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 13 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم  ابراهیم رحیمی زنگنه در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل‌ها که امروز در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: موسسه‌های خیریه بیمارستانی در بیمارستان‌های شهرستان کرمانشاه فعال شده‌اند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه این مؤسسه‌های خیریه به تسکین آلام بیماران کمک می‌کنند، بیان کرد: هدف از تأسیس موسسه‌های خیریه بیمارستانی در کرمانشاه ساماندهی امور نیکوکاری و بهره‌برداری از منابع خیریه برای حمایت از بیماران در مواردی همچون تهیه دارو و هزینه‌های بستری است.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه این خیریه‌ها می‌توانند به بیمارستان‌ها هم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه یاری برسانند، خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه بیمارستانی کرمانشاه محدود به نفرات تشکیل دهنده این خیریه‌ها نباشند و حامیان مؤسسه را به گروه بزرگتری از جامعه منتخب خود و خیرین گسترش بدهند.

وی گفت: خدمات این موسسات پس از ترخیص بیماران نیز به برخی از آنها تعلق خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات عمومی کاهش یابد و اکنون تمامی بیمارستان‌های کرمانشاه دارای خیریه بیمارستانی هستند یا درخواست تأسیس موسسه خیریه بیمارستانی را به فرمانداری ارائه کرده‌اند.

در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل‌ها در فرمانداری کرمانشاه، پرونده مؤسسه خیریه بیمارستان‌های امام رضا(ع) و محمد کرمانشاهی بررسی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار