مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: ۶ میلیون و ۴۶۸ هزار تن کالا از ابتدای امسال تاکنون توسط ناوگان حمل کالا در استان کرمانشاه جابجا شده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 13 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فریبرز کرمی»با اشاره به اینکه از ابتدای سال، ۳۹۹ هزار حواله و ۴۱۲ هزار بارنامه نیز در استان کرمانشاه صادر شده است، تناژ جابجایی کالا در استان را ۶ میلیون و ۴۶۸ هزار تن اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین حمل کالا با تناژ سه میلیون و ۹۲۵ هزار تن به شهرستان کرمانشاه و بیشترین کالای حمل شده با یک میلیون و ۱۷۲ هزار تن به سیمان اختصاص دارد.

وی افزود: سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوییل، مازوت و کنجاله عمده ترین کالاهای حمل شده در استان کرمانشاه بوده است.

کرمی، شمار رانندگان ناوگان کامیون حمل کالا را ۱۹ هزار و ۴۹۳ نفر و شمار رانندگان ناوگان وانت باری را ۵۹۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۸۰ و تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل برون شهری کالا ۱۳ هزار و ۴۳۹ ناوگان است.

رسیدگی به ۳۸۲ پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ جلسه کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۳۸۲ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

وی درباره برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ جلسه درخصوص رسیدگی به شکایات حوزه کالا و مسافر برگزار و به تخلف ۷۴ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا رسیدگی شده است.

کرمی در خصوص رای های صادره در کمیسیون ماده ۱۲ گفت: ۴۸ رای جریمه، ۲۱ رای برائت، ۳ رای لغو فعالیت یک ماه و ۲ شرکت رای تذکر صادر شده است.

وی درباره برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ و رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا افزود: تعداد ۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل و به تخلف ۵۳ شرکت حمل و نقلی رسیدگی شده است.

کرمی درباره آراء صادره در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا عنوان کرد که ۳۷ شرکت جریمه، تعداد ۱۱ شرکت تبرئه، ۲ شرکت تذکر کتبی و برای سه شرکت رای بر غیر فعال شدن صادر شده است.

وی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر گفت: در مجموع هر دو بخش ۱۲ جلسه تشکیل شده است که هفت جلسه مربوط به حوزه کالا و پنج جلسه مربوط به مسافر برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در جلسات کمیسیون ماده ۱۱ به ۲۳۴ پرونده تخلف رانندگان رسیدگی شده که ۱۴۸ راننده حمل و نقل کالا و ۸۶ راننده حوزه مسافر بوده است.

کرمی درباره آراء صادره گفت: در بخش کالا از مجموع ۱۴۸ پرونده تخلف به ۱۱۲ راننده تذکر کتبی داده شده، کارت هوشمند ۲۰ راننده غیرفعال و ۱۶ راننده رای برائت دریافت کرده اند و حوزه حمل و نقل عمومی مسافر از تعداد ۸۶ پرونده تخلف ۳۸ راننده تذکر کتبی، غیر فعال شدن کارت هوشمند ۱۵ راننده و رای بر برائت ۳۴ راننده صادر شده است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار