فرماندار سرپلذهاب گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی الگویی از وحدت، ولایت‌مداری، استقلال طلبی، کفرستیزی، انقلابی‌گری و شهادت طلبی بود که به عنوان یک اسطوره ملی باید از او درس گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 10 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صدرالله بابلی» روز شنبه به مناسبت برگزاری رویداد «کاروان حبیب» در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی چهره بزرگ مقاومت اسلامی است و باید ایشان را به عنوان اسطوره مقاومت اسلامی علیه نظام سلطه و جریان های تکفیری دانست.

وی گفت: شهادت رمز تداوم انقلاب اسلامی است و امروز برای گسترش این فرهنگ باید از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استفاده کنیم و پاسداشت چهره های برجسته این حوزه از جمله حاج قاسم سلیمانی بخشی از این رسالت است.

بابلی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه کاروان روایت حبیب به منظور پاسداشت شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید والا مقام در این شهرستان خبر داد.

فرماندار سرپل ذهاب توضیح داد: به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲۰ برنامه متنوع در قالب جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان تدارک دیده شده که با مشارکت حوزه هنری استان کرمانشاه و ادارات شهرستان سرپل ذهاب روز شنبه ۲۶ آذرماه صبح در بقعه احمد بن اسحاق برگزار می شود.

قرار است در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذرماه، شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل ذهاب و گیلانغرب میزبان رویداد فرهنگی هنری «کاروان حبیب» باشند.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار