مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی شوراهای صلح و سازش در شهرستان‌های استان، گفت: خدمات مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان معسر کرمانشاهی ارائه می شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 10 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر رسول بهرامی پور بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با رأی بیش از ۹۸ درصدی ملت انقلابی ایران اسلامی به تصویب رسید، یک قانون جامع و در عین حال راهگشا در همه امور کشور است.

وی اصول مربوط به حقوق ملت و مبارزه با فساد را از اصول درخشان قانون اساسی دانست و افزود: این قانون فارغ از نژاد، مذهب، جنسیت، قومیت، زبان و … حقوق همگان را محترم شمرده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت های رایگان، کمک به آزادی زندانیان معسر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، راه اندازی شوراهای صلح و سازش در شهرستان‌ها، برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور، همایش‌های تخصصی حقوقی و قضائی و اجرای طرح حقوق یاران را از مهمترین برنامه‌های اجرا شده سال جاری بوده است.

بهرامی پور با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: در وقایع اخیر بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی طعم شکست خفت بار را از ملت انقلابی ایران اسلامی چشیدند و بار دیگر وحدت و انسجام ملی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت به نمایش گذاشته شد و قدرت نرم نظام و انقلاب اسلامی تقویت شد.

وی ادامه داد: تمام دنیا اگر چه در رسانه‌های خود به آن نپرداختند و لیکن در باطن حضور مومنانه توأم با روحیه انقلابی و آرمان خواهی ملت را در صحنه‌های مختلف دفاع از حقوق نظام و انقلاب اسلامی این روزها مکرراً دیدند و این اقدامات انقلابی تکلیف را بر مسؤلین ما سخت خواهد کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه بیان کرد: امروز مسئولان ما باید بدانند که برای هر کرسی مدیریتی به عنوان سنگر خدمتگزاری به مردم خون‌هایی داده شده و کسانی که نمی‌توانند از حریم این کرسی‌ها در راه اهداف والای انقلاب اسلامی، شهدای والامقام و عمل به توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی در خدمتگزاری بی منت و جهادی به مردم دفاع و پاسداری کنند، این کرسی‌ها را باید به اهلش بسپارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار