رییس تامین اجتماعی سرپل ذهاب گفت: درمانگاه تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان و بازنشستگان در این شهرستان آماده افتتاح است.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 30 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا جبار قدمی افزود: این درمانگاه شامل پزشک عمومی، دندانپزشکی و آزمایشگاه است و امیدواریم با افتتاح این درمانگاه بتوانیم خدمتی در خور مردم شریف این خطه ارایه دهیم.

وی اظهار داشت: در شهرستان سرپل ذهاب ۲۵هزار و ۳۸۸ نفر بیمه شده اصلی و فرعی و مستمری بگیر معادل ۳۰ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

رییس تامین اجتماعی سرپل ذهاب در ادامه گفت: همچنین در شهرستان قصرشیرین نیز ۱۲ هزار و ۳۰۹ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و در گیلانغرب نیز ۱۴هزار و ۷۴۶ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و این شهرستان‌ها نیز درمانگاه تامین اجتماعی ندارند.

قدمی گفت: احداث یک درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان به لحاظ بُعد مسافت با مرکز استان و همچنین به دلیل مرکزیت شهرستان‌های غربی کرمانشاه که خدمات درمانی خود را در این شهرستان دریافت می‌کنند، ضرورت دارد از این رو راه اندازی این درمانگاه خدمت بزرگی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان در سرپل ذهاب و شهرستان‌های هم جوار است.

او ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی سرپل ذهاب قرار است که هفته آینده به بهره برداری برسد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار