سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با بیان اینکه شاکله تیم سال گذشته برای این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال حفظ شده، گفت: چند بازیکنان جوان را هم به تیم اضافه کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 30 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه سید احسان احسانیبه نقل ز ایسنا بااشاره به آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور از نیمه دوم آذر، اظهار کرد: تیم شاهین کرمانشاه در این فصل از رقابت‌های لیگ در گروه سوم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمرینات تیم شاهین برای حضور در این رقابت‌ها از حدود یک ماه پیش آغاز شده و در این مدت بازیکنان زیر نظر سرمربی روی کار‌های بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی کار کرده‌اند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه شاکله تیم سال گذشته خود را برای این فصل از رقابت‌ها حفظ کرده‌ایم، افزود: اکثر بازیکنان ما همانند سال‌های گذشته بومی استان هستند و چند نیروی جوان هم به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ، دو بازی دوستانه با تیم‌های ایلام و احتمالا اراک خواهیم داشت تا بازیکنان با آمادگی بیشتری وارد رقابت‌های لیگ شوند.

احسانی در ادامه با بیان اینکه تلاش شده تا ضعف‌های سال گذشته تیم پوشش داده شود، اعلام کرد: طی سال‌های گذشته معمولا تیم ما در شروع لیگ عملکرد خوبی داشت، اما در نیمه‌های راه با مشکل مواجه می‌شدیم، بنابراین امسال در تلاشیم تا با کمک کادر فنی این مشکلات پوشش داده شود.

وی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از مشکلات مالی تیم که طی سال‌های گذشته با آن دست به گریبان بودیم، رایزنی و پیگیری‌هایی در حال انجام است و امیدواریم مسئولان در این زمینه به ما کمک کنند.

به گفته سرپرست شاهین کرمانشاه، منصور محمودی امسال هم روی نیمکت سرمربیگری تیم شاهین خواهد نشست.

تیم شاهین کرمانشاه در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور، جمعه ۱۸ آذر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ساوه میهمان تیم شهرداری این شهر خواهد بود.

تیم شاهین کرمانشاه در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال در گروه سوم با تیم‌های پیشگامان وحدت فین کاشان، بارمان خمینی شهر، اسپیناس زنجان، مس سرچشمه، شهرداری ساوه، پاس تهران و پرسپولیس خوزستان همگروه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار