فرماندار صحنه در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: طرح جهش مسکن با احداث ۴٠٨ واحد در شهرستان صحنه در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 30 November 2022


جهانبخش زنگنه تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۵۲ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی در شهرستان صحنه وجود دارد و سالانه بیش از ۵ هزار تن انگور در این شهرستان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان صحنه شرایط مساعدی برای تولید زعفران دارد، افزود: سالانه ۱۸۰۰ تن عسل و انواع گیاهان دارویی و صنعتی در شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار شهرستان صحنه ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری میراث شهرستان بسیار بالا است، سراب‌های دربند، دو حمام تاریخی و روستای کندوله .. از جمله این ظرفیت‌ها هستند.

وی با اشاره به وجود ٨ امامزاده در شهرستان، خاطر نشان ساخت: از نظر صنایع دستی، چرم دوزی، کار با چوب، روبان دوزی، گلیم و فرش، معرق کاری در صحنه سرآمد است.

وی گفت: یک مدل علمی جهادی در صحنه در حال اجراست که در ۸ ماهه گذشته تمامی الگو عملیاتی شده، برای اشتغالزایی و طرح مهم جهش مسکن ۴۰۸ واحد در حال اجرا داریم و پروژه‌های راکد شده هم پیگیری و فعال شدند.

زنگنه تبار تصریح کرد: ۴ واحد بزرگ به اضافه ایلیا ذرت که به تنهایی ۴۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند و مشکلاتش به کمک ستاد تسهیل در حال ارتفاع است ۴ واحد هم روی هم رفته ۵۰۰ واحد اشتغالزایی دارند که شامل فاز اول ذوب آهن، ایمان سرم، ایمان سرنگ و کشتارگاه مرغ دیاکو صحنه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار