مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶٠ پرواز هفتگی به مقاصد تهران، کیش، مشهد و شیراز از این فرودگاه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 23 November 2022

۶٠ پرواز هفتگی از فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه انجام می‌شودمجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر هفته‌ای ۶٠ پرواز به مقاصد تهران، مشهد، شیراز و کیش از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر به مقصد عراق پس از اربعین متوقف شده، افزود: تلاش می‌کنیم باند جدید فرودگاه کرمانشاه در آذر ماه عملیاتی شود به این ترتیب نشست و برخاست پرواز‌ها روی این باند انجام شده و باند اصلی تحویل پیمانکار خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه ادامه داد: انتخاب پیمانکار برای باند اصلی همچنان در مرحله مناقصه است، امید است با به حد نساب رسیدن شرکت کنندگان مجددا تمدید نشود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نشست و برخاست در باند قدیم انجام می‌شود، تصریح کرد: سطح آستانه تحمل باند با توجه به شرایط موجود پایین آمده امکان نشست و برخاست هواپیما‌های پهن پیکر کاهش یافته و هواپیما‌های با بدنه متوسط امکان پرواز دارند.

بیاتی تاکید کرد: کاهش آستانه تحمل مقاومت باند قدیم فرودگاه و لزوم حفظ ایمنی پرواز‌ها و جلوگیری از بروز مشکل برای مسافرین، استفاده از هواپیما‌ها با بدنه متوسط را ضروری کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار