مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: داروخانه هلال احمر استان کرمانشاه همچنان در انتظار اخذ مجوز است.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 21 November 2022

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تنها مرکز استان در کشور هستیم که داروخانه هلال احمر ندارد و تنها دارای یک مجور مرکز فوریت‌های دارویی هستیم که با عنایت و تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجوز این مرکز برای یک سال دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه شرایطی که برای تبدیل شدن این مرکز به یک داروخانه قرار داده شد، امکان اجرای آن را سلب کرد، افزود: به همین دلیل است که متاسفانه هلال احمر استان در بحث کمبود‌ها و کمک‌های دارویی امکان خدمات رسانی ندارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حساسیت ویژه پیگیر این موضوع هستند، اما تا به حال موفق به دریافت مجوز رسمی داروخانه هلال احمر در استان نشدیم.

وی با ابراز تاسف نسبت به اینکه مجبوریم نظاره گر بیماران خاصی باشیم که برای دریافت دارو به داروخانه‌های هلال احمر در استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: این در شرایطی است که پتانسیل بالایی در زمینه دارویی داریم، با توجه به شرکت‌های داروسازی مهمی که هلال احمر در سطح کشور دارد و می‌تواند به بیماران در شرایط خاص کمک کند.

وی به کمک‌های هلال احمر به وزارت بهداشت در دوران شیوع بیماری کرونا هم اشاره‌ای داشت و گفت: همگی در انتظار اخذ مجوز داروخانه هلال احمر استان کرمانشاه هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار