مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای تمهیدات لازم به منظور مواجه با حوادث احتمالی همزمان با آغاز فصل سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 21 November 2022

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طبق سنوات گذشته و با توجه به وظیفه راهداری حوزه حمل و نقل و راهداری ۲۴ ساعته قادر به انجام خدمت رسانی هستند.

وی افزود: سازه‌های تابستانی و زمستانی را در دستور کار داریم که در سازه تابستانی لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب علائم راه ها، ایمن سازی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها و جایگزینی نیوجرسی به جای گارد ریل که امنیت بیشتری دارد، انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: با توجه به اتمام تابستان آمادگی برای فصول سرد سال صورت می‌گیرد و با توجه به نوع بارش‌ها، وضعیت استان و چیدمان نیروها، ۴۶ راهدار خانه ثابت و موقت که آمادگی لازم را دارند تجهیز و محل اسکان برای در راه ماندگان و نیرو‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بیش از ۴۰ هزار تن نمک و شن خریداری شده، مناطق برفگیر دپو شده و تمامی ماشین آلات راهداری و سیستم‌های زمستانی و تیغه‌های برف روب به روز رسانی شدند، همچنین نصب نمک پاش‌های موقت و سیار بر روی کامیون‌ها انجام شده و ۴۸۶ ناوگان سبک و سنگین به صورت مستقیم و غیر مستقیم و ۶۰۰ پرسنل راهداری و پشتیبانی فعال هستند.

وی یادآور شد: برای کسب اطلاعات هواشناسی وضعیت جاده‌ها از سازمان هواشناسی، سازمان راهداری، مدیریت بحران و استانداری اطلاعیه‌های لازم به راهداری ابلاغ می‌شود.

کرمی تاکید کرد: توصیه ما به رانندگان این است که هنگام بارش‌ها مسافرت نکنند و درصورت سفر رفتن استفاده از تجهیزات لازم نظیر زنجیر چرخ، لاستیک‌های آج دار و یخ شکن، اطلاع از سیستم‌های گرمایشی خودرو را انجام دهند و حتما به دستورات و رهنمود‌های پلیس راه عمل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار