استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با اعتبارات مصوب شده توسط دولت مردمی سیزدهم بیش از ٧٠ هزار شغل در استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 18 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در جلسه شورای مشورتی معتمدین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اقدامات در حال انجام برای کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات و برنامه‌های مهمی برای استان در حال انجام است که منجر به تحولات اساسی در کرمانشاه خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبارات بسیار اثربخشی در هیئت دولت برای کرمانشاه به تصویب رسیده که این اعتبارات و اجرای کامل طرح‌های مصوب منجر به ایجاد ۷۰ هزار شغل در کرمانشاه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: طی چند مدت گذشته به حل مشکلات اساسی مردم توجه ویژه کردیم و خوشبختانه با تلاش ویژه موفق شدیم که اعتبارات خوبی از جمله برای اجرای فاز اضطراری انتقال آب به شهر کرمانشاه بگیریم.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد: مجموع این اقدامات و برنامه‌ها منجر به رفع بسیاری از  مشکلات مردم در خصوص قطعی آب و برق که در سال‌های گذشته با آن مواجه بودند، شد.

استاندار کرمانشاه گفت: مسیر کرمانشاه به کامیاران که بسیار حادثه ساز بود تسریع در اجرای آن برای رفع مشکلات تصادفی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون این مسیر در اختیار مردم قرار گرفته و زیر بار ترافیکی رفته است.

وی با بیان اینکه جایگاه استانداری را مسئولیتی برای شکوفایی و بالندگی بیشتر استان و حل مشکلات مردم می‌دانم، تصریح کرد: این مسئولیت جایگاهی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم به منظور تلاش در راستای پویایی هر چه بیشتر و استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های فراوان استان با کمک و همفکری همه نخبگان و صاحب نظران است.

مقام عالی استان در ادامه با تاکید بر بهره مندی از نظرات و پیشنهادات راهبردی برای کمک به رونق اقتصادی و پویایی هر چه بیشتر جامعه گفت: در استان طی چند مدت گذشته تلاش کرده ایم که از نظرات مختلف برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنیم و این نظرات و هم اندیشی‌ها را فرصت خوبی برای تسریع در حل مشکلات مردم می‌دانیم و برای آن ارزش ویژه‌ای قائل هستیم.

استاندار کرمانشاه همفکری و استفاده از نظرات جامعه ایثارگری را توفیقی بسیار خوب برای ایجاد بستر‌های لازم به منظور اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: شورا‌های مشورتی می‌توانند بازوی قوی و تاثیرگذاری برای مدیریت ارشد استان باشند و این اقدام قطعاً منجر به دستاورد‌های اثربخشی برای کرمانشاه خواهد شد.

وی عنوان کرد: جامعه ایثارگری استان دارای بیش از ۳۰۰ نخبه در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی است که این ظرفیت و توانمندی ویژه بستر ساز مناسبی برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

امیری مقدم با بیان اینکه بالندگی و پیشرفت امروزی جامعه مرهون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان می‌باشد، افزود: اگر امروز تمام دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هم فکر و هم صدا شده اند به خاطر عظمت‌های حاصل شده در کشور توسط خون پاک شهدا است.

نماینده عالی دولت در استان بر دیدار مستمر مدیران از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: طی چند مدت برنامه‌ای مستمر در سرکشی و دیدار از این خانواده‌های بزرگوار را در دستور کار خود قرار دادیم و از مدیران استان نیز می‌خواهیم به این رویه توجه کنند زیرا وقتی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار می‌کنیم ضمن اینکه روحیه می‌گیریم انگیزه ما برای تلاش و خدمت، بیشتر و دو چندان می‌شود.

وی با تاکید بر رفع عضلات اجتماعی گفت: خانواده بنیان و اساس پویایی در جامعه است که ما وظیفه داریم به برنامه‌های اثربخش برای حفظ این اساس جامعه، توجه کنیم و در این زمینه برنامه‌های متنوعی در استان در حال انجام است.

امیری مقدم با اشاره به برنامه ریزی در حال انجام برای تعطیلی پنچ شنبه‌ها گفت: این اقدام برای کمک به انسجام و نشاط بیشتر خانواده‌ها پیگیری می‌شود و انتظار می‌رود پس از موافقت دولت و تایید این طرح، خانواده‌ها برای نشاط بیشتر، حتماً یک روز را به بازدید از مکان‌های تفریحی و تاریخی استان اختصاص دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار