در دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه بر ضرورت حفظ محیط زیست تأکید شد. به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، احد جلیلیان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، به همراه معاونین با خجسته مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 17 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این دیدار که با موضوع بررسی مسائل زیست محیطی استان برگزار شد، جلیلیان بر ضرورت حفظ محیط زیست تأکید کرد.

وی افزود: بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و همه ما در قبال محیط زیست باید مسئولیت پذیر باشیم.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر شهرداری در موضوع جمع آوری پسماند در سطح استان شد.

جلیلیان در ادامه با اشاره به موضوع مدیریت سبز و ضرورت توجه به آن در دستگاه‌های اجرایی افزود: منابع محیط زیستی ما با تهدید‌های زیادی مواجه است و این موضوع ضرورت توجه به محیط زیست و مدیریت سبز را اجتناب ناپذیر کرده است.

این مقام مسئول افزود: مدیریت سبز بکارگیری موثر و کارامد تمامی منابع مادی و انسانی برای هدایت و کنترل سازمان جهت نیل به اهداف زیست محیطی با سازماندهی و برنامه ریزی دقیق می‌باشد.

در ادامه خجسته مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر کل و مجموعه همکاران محیط زیست استان گفت: حفظ محیط زیست یک تکلیف بر همه ماست و همه ما باید در راستای حفاظت و صیانت از آن تلاش کنیم.

خجسته در ادامه از اعلام آمادگی دفتر فنی استانداری در راستای همکاری با محیط زیست برای توسعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و نیل به اهداف توسعه پایدار خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار