مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: "sahim.sabteahval.ir"درگاه سازمان ثبت احوال کشور و نیز پنجره واحد خدمات دولت هوشمند در دسترس و خدمات الکترونیک مبتنی بر موبایل سازمان ثبت احوال کشور است.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 17 November 2022

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در شهریور ۱۴۰۱ و همزمان با هفته دولت با حضور وزیر محترم کشور گشایش یافت و همزمان بصورت مستقل در نشانی sahim.sabteahval.ir درگاه سازمان ثبت احوال کشور و نیز پنجره واحد خدمات دولت هوشمند در دسترس میباشد.

وی افزود: این درگاه خدمات الکترونیک مبتنی بر موبایل سازمان ثبت احوال کشور است. در حال حاضر این سامانه آخرین اطلاعات موجود والدین، فرزندان و همسر هر شخص ایرانی را نمایش میدهد.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات این درگاه از مجموعه خدمات هویتی بسته به سطح احراز هویت انجام شده، در دسترس میباشد گفت:خدماتی که در این سامانه انجام میشود شامل: پایگاه اطلاعات خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی، ثبت تغییر نشانی، درخواست تغییر نام، درخواست گواهی تجرد، مدارک پیدا شده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات، قوانین و مقررات، میباشد.

وی در ادامه یادآور شد: به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات مبتنی بر اطلاعات خانواده توسط دستگاه‌های اجرایی در آینده پایگاهی با مسئولیت سازمان ثبت احوال کشور که در آن اطلاعات سببی و نسبی شهروندان ایرانی شامل اطلاعات پدر، مادر، همسر و فرزندان درج گردیده و مبنای ارائه خدمات به خانواده‌های ایرانی خواهد بود.

خدادادی تاکید کرد: سامانه سهیم در ساعات اداری دارای پشتیبانی تلفنی است و هزینه خدمات درباره سامانه سهیم، سامانه مذکور رایگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار