مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: با همکاری مجموعه مدیریتی استان و با روش تامین مالی و تعیین تکلیف بدهی بانکی ۱۲ واحد صنعتی با زمینه اشتغال ۸۴ نفر در هشت ماهه امسال راه اندازی مجدد شده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 15 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام بیان داشت: با همکاری مجموعه مدیریتی استان و با روش تامین مالی و تعیین تکلیف بدهی بانکی ۱۲ واحد صنعتی با زمینه اشتغال ۸۴ نفر در هشت ماهه امسال راه اندازی مجدد شده است. 

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های قانون موانع تولید سایر واحد های صنعتی نیمه فعال و یا غیر فعال وارد وارد چرخه تولید شوند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام بیان کرد: احیا و افزایش ظرفیت این واحد‌های صنعتی با همکاری مجموعه مدیریتی استان با روش تامین مالی و تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی و مالیاتی صورت گرفته است.

حاتمی ضمن اشاره به اینکه چند سالی است کمیته‌ای در زیرمجموعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار ایلام است تصریح کرد: تامین زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی روند روبه رشدی داشته و تاسیساتی هم که ایجاد شده‌اند به تناوب باید بروز، نگهداری و تعمیر شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار