مدیر خبرگزاری تابناک استان کرمانشاه:
مدیر خبرگزاری تابناک استان کرمانشاه توسعه صنعت گردشگری در شهرستان قصر شیرین را سبب ارزآوری و ارتقاء هویت ملی دانست و گفت: توجه مدیران به رسانه‌ها مایه دلگرمی و مباهات مردمی است که رسانه را پایگاهی برای بیان دغدغه هایشان می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 15 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه رحمت جلیلیان مدیر خبرگزاری تابناک کرمانشاه در نشست صمیمی که با فرماندار شهرستان قصر شیرین برگزار شد گزارشی از عملکرد مجموعه تابناک ارائه کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد مثبت، قابل قبول و پیش رونده مجموعه تابناک در استان کرمانشاه و همچنین جایگاه ویژه این خبرگزاری در رتبه بندی سایت‌ها فرصتی برای بیشتر دیده شدن و بیان دغدغه‌های مردم را ایجاد کرده، فعالیت تخصصی نیرو‌های توانمند این مجموعه هم منجر به جذب حداکثری مخاطب شده است.

وی بر لزوم توجه ویژه مدیران به رسانه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: این توجه همراه با تشریح اقدامات دستگاه ها، سرعت اطلاع رسانی در سطوح مختلف جامعه را افزایش داده و بدون تردید مایه مباهات و دلگرمی مردمی است که رسانه‌ها را پایگاهی برای بیان دغدغه‌های خود می‌دانند، این روند شفاف سازی و ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولین را افزایش می‌دهد.

مدیر خبرگزاری تابناک استان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان قصر شیرین، اظهار کرد: مردم خونگرم و مهمان نواز قصر شیرین همواره زبانزد بوده و مهمترین ظرفیت این منطقه سرمایه‌های اجتماعی و نیروی کار جوان، خلاق و خوش فکر آن است.

وی با اشاره به قطبیت شهرستان در بخش کشاورزی، افزود: قصر شیرین از دیرباز محل تردد زوار اباعبدالله الحسین (ع) بوده و در مرز‌ها از زیرساخت‌های جاده‌ای قابل قبولی برخوردار است، مرز مشترک با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق از مزایای بسیار مهم این شهرستان محسوب می‌شود.

جلیلیان در ادامه سخنانش به "منطقه آزاد تجاری" به عنوان آرزوی بزرگ و دیرینه مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری همواره مورد توجه بوده و معرفی شهرستان در زمینه گردشگری با توجه به باستانی بودن آن، سبب توسعه صنعت گردشگری، ارتقا هویت ملی و ارزآوری می‌شود و همچنین فرصت‌های شغلی مناسبی را ایجاد می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار