همسو با اجرای این طرح، عملیات اجرایی ۲۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به ۱۰۰ روستا با بهره گیری از ظرفیت خیران و مشارکت بسیج مهندسین سپاه کربلا، شوراهای اسلامی و دهیاری روستاها درحال انجام است.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 13 November 2022

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اظهار این که هم‌اکنون ۳۵۰ روستای این استان تنش‌آبی دارند،گفت :آبرسانی به این روستاها در قالب اجرای مرحله دوم طرح محرومیت‌زدایی در حال پیگیری است.

بهزاد برارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف تسریع در اجرای طرح‌ها و تامین منابع و امکانات مورد نیاز، از ظرفیت بنیاد برکت برای آبرسانی به ۲۳ روستای کم برخوردار استفاده خواهد شد.

وی از انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای آبرسانی به روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته این استان خبر داد و با بیان اینکه برای اجرای این طرح از محل اعتبارات محرومیت زدایی، ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود:

همسو با اجرای این طرح، عملیات اجرایی ۲۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به ۱۰۰ روستا با بهره گیری از ظرفیت خیران و مشارکت بسیج مهندسین سپاه کربلا، شوراهای اسلامی و دهیاری روستاها درحال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار