فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه از راه اندازی نخستین " رادیو بسیج" استان خبر داد و گفت: رسانه‌ها نقش و رسالت مهمی در راستای جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ 06 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ابوذر انوری در نشست با اصحاب رسانه که صبح امروز یکشنبه ١۵ آبان ماه ١۴٠١ برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد خصوصا فضای مجازی کوتاهی کردیم در صورتی که ما بزرگترین شبکه اجتماعی کشور را در بسیج داراییم که کم نظیر است و این شبکه بزرگ در بحث آموزش و توانمند سازی به لحاظ فضای مجازی باید خودکفا شود.

وی با اشاره به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری، بزرگترین نقش را در این عرصه بر عهده رسانه و فضای مجازی دانست و گفت: برای پیش روندگی خود و پیش برندگی جامعه نیازمند تعامل گسترده با رسانه هستیم در بعضی صحنه‌ها بسیاری افراد که در جریانات اغتشاش قدم می‌گذارند ناآگاه هستند چرا که اطلاعات نامناسبی از طریق شبکه‌های معاند به این جوانان می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ادامه داد: در بحث تولید محتوا باید تلاش‌های زیادی صورت گیرد، چرا یک شبکه گسترده و عظیم در فضای مجازی در نواحی نداشته باشیم!

وی با بیان اینکه با همفکری اهالی رسانه می‌خواهیم اولین رادیو بسیج استان را در سطح سپاه داشته باشیم، تصریح کرد: باید برای این شبکه رادیویی برنامه داشته باشیم و اهداف شبکه عظیم بسیج را تبیین کنیم، تولید محتوا در این عرصه نیز باید از طریق اهالی رسانه انجام شود. محتوایی برای داشتن ایرانِ قوی که نیازمند افراد و نیرو‌های قوی است.

انوری با اشاره به اینکه در این راستا کم کاری‌هایی از سوی نهاد‌های مختلف شده که باید برطرف شود، یادآور شد: یکی از معظلات در بحث فضای مجازی و رسانه تولید محتواست اهالی رسانه باید ضمن مطالبه گری راه حل‌هایی را برای پیشبرد اهداف پیشنهاد دهند.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه برنامه‌هایی که اجرا می‌شوند ضعیف نیستند، اما انعکاس آن‌ها دچار ضعف است، تشریح کرد: باید در این راستا برنامه ریزی تحولی انجام شود، بزرگترین جهادگران کنونی ما اهالی رسانه هستند که مسئولیت و رسالت مهمی بر دوش دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار