امروز و در اقدامی در مدرسه ی انقلاب شهر لنده همزمان با تدریس درس نارنجی پوش امانتدار، معلم این کلاس آقای کمال هاشمی، نارنجی پوش امانتدار شهر لنده را دعوت تا دانش آموزان خود را با یک انسان شریف آشنا کند.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ 02 November 2022

شاید شما هم ماجرای پاکبان ۳۱ ساله ی بجنوردی را شنیده باشید که در سال ۹۱ کیفی پر از طلا و چک را پیدا می‌کند و آن را به صاحبش برگرداند.

نارنجی‌پوش 39ساله بجنوردی که «احمد ربانی» نام دارد، سال‌هاست با کارگری روزگار می‌گذراند و با مشکلات مالی دست به گریبان است اما وقتی کیف‌میلیاردی را پیدا کرد آن را بدون هیچ طمع و چشمداشتی به صاحبش پس داد.

به مانند احمد ربانی در اطراف ما نیز انسان هایی شریفی پیدا می شوند که وظیفه ی انسانی ماست در راستای تکریم از آنان و باهدف الگو برداری از چنین شخصیت هایی در جامعه تلاش کنیم.

امروز و در اقدامی در مدرسه ی انقلاب شهر لنده همزمان با تدریس درس نارنجی پوش امانت دار، معلم این کلاس آقای کمال هاشمی، نارنجی پوش امانتدار شهر لنده را دعوت تا دانش آموزان خود را با یک انسان شریف آشنا کند.

در آیینی از طاهر عزیزی کارگر زحمت کشی شهرداری و مرد امانتدار لنده با حضور مدیر، معاون و معلم کلاس ششم مدرسه انقلاب تجلیل شد.

فیلم تجلیل از نارنجی پوش لنده ای

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار