شهردار منطقه ۷ تبریز از تخریب ۴۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب غرب تبریز در اجرای رای کمیسیون قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها با حکم قضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ 26 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، محمد رشتبری با اشاره به ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها  اظهار کرد: طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه‌ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد، برخورد قاطع و حداکثری با تخلفات ساختمانی و افرادی که در انجام وظایف اجرایی و نظارتی خود قصور داشته‌اند، ضروری است.

وی، با بیان اینکه املاکی که تخلفاتی همچون تراکم اضافه، تجاوز به معابر شهری و تغییر کاربری دارند، برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می‌شوند که در این کمیسیون رأی به تخریب یا جریمه صادر می‌شود، اظهار کرد: ۴۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز همچون ساخت آلونک و ۳۸ مورد دیوار و فنس‌کشی تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شد.

رشتبری، با بیان اینکه متاسفانه پدیده شوم تخلفات ساختمانی و کثرت ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر، معضلی است که بازنده آن مردم و شهرداری و برنده آن سودجویان ساخت و سازهای غیرمجاز هستند، اظهار کرد: از شهروندان منطقه درخواست می‌شود برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ساخت و ساز غیرمجاز، پیش از هرگونه عملیات احداث و ساخت بنا مراحل قانونی لازم را طی کرده و با مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :