نشست هم اندیشی مسئولین روابط عمومی واحد‌های تابعه دانشگاه صبح امروز با حضور معاون دانشجویی، فرهنگی، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و مدیران حراست و روابط عمومی در سالن جلسات مرکز توسعه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 23 October 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حامد بهرامیان در نشست هم اندیشی مسئولین روابط عمومی واحد‌های تابعه دانشگاه اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه روابط عمومی دانشگاه این است که همکاران این حوزه عمدتا کار‌های جانبی بسیاری را در کنار کار روابط عمومی انجام می‌دهند و این مسئله در عملکرد روابط عمومی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف و اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب و به موقع اخبار تاثیر گذار است.

وی افزود: این در حالی است که انعکاس درست و به موقع اخبار در جامعه می‌تواند کمک بسیاری در حفظ و ارتقا بهداشت و سلامت جامعه داشته باشد و از طرفی موجب امید آفرینی و معرفی و ارائه درست دستاورد‌های دانشگاه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده به زودی دوره‌های تخصصی آموزشی در حوزه‌های مختلف ویژه نیرو‌های روابط عمومی دانشگاه برگزار خواهد شد تا بتوانیم سطح خدمات ارائه شده در این حوزه را به حداکثر خود برسانیم.

بهرامیان ادامه داد: ماهیت کار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به روابط عمومی سایر ادارات استان بسیار متفاوت است و وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و آن هم اطلاع رسانی دقیق در حوزه علمی و پزشکی است و ارتباط مستقیم با سلامت مردم و جامعه دارد و جنبه کاری روابط عمومی دانشگاه علمی‌تر است.

در این نشست در راستای ارتقاء بنیه علمی همکاران روابط عمومی، مبحث آموزشی با عنوان "اصول خبر نویسی" توسط شهرام کاظمی مدرس این کارگاه ارائه شد.

همچنین مسئولان روابط عمومی معاونت‌ها و مراکز تابعه دانشگاه به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و چالش‌های روابط عمومی‌ها در حوزه‌های مختلف پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار