یکی از ارکان اصلی برگزار کننده انتخابات عوامل نظامی و انتظامی هستند که باید تمام تلاش خود را به کار ببندند که انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه برگزار شود
کد خبر: ۱۰۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 07 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد - علی تاج امیری فرماندار شهرستان دنا صبح روز گذشته در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دنا که در محوطه نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار و مهربانی نیروهای نظامی در مواجهه با مردم گفت:این امر نیازمند مدیریتی عاقلانه و مدبرانه است.

تاج امیری به لزوم حفظ ظرافت در رفتار پلیس تاکید کرد و با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت:یکی از ارکان اصلی برگزار کننده انتخابات عوامل نظامی و انتظامی هستند که باید تمام تلاش خود را به کار ببندند که انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه برگزار شود.

فرماندار دنا تاکید کرد :اگر پرسنل نظامی و انتظامی از هم اکنون تمامی ملاحظات امنیتی زمان انتخابات را در نظر بگیرند هم برای رای دهندگان و هم برای نامزدهای انتخاباتی انتخابات پر شوری خواهیم داشت.

وی ابراز داشت:از هم اکنون پیگیر هستیم طبق تجربیات گذشته طرح امنیتی انتخابات را شناسایی و برای دو حالت عادی و غیر عادی برنامه ریزی و تدابیر لازم اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار