براساس آمار ارایه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در۶ ماهه نخست امسال ۸۱ میلیون شب اقامت در مراکز رسمی گردشگری استان به ثبت رسید که این تعداد گردشگران در پنج هزار و ۶۱۵ واحد گردشگری و اقامتی شامل هتل، متل، هتل آپارتمان، بوم‌گردی و خانه مسافر اقامت کردند
کد خبر: ۱۰۷۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ 18 October 2022

گردشگری که همواره به عنوان یک صنعت درآمدزا در تمام کشورهای در حال توسعه محسوب می‌شود در مازندران نیز همواره مورد توجه زیاد سرمایه گذاران بوده است که راه اندازی صنعت گردشگری هوایی با مشارکت بخش خصوصی در غرب این استان نویدبخش فصل درخشان در صنعت گردشگری این خطه شمالی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، گردشگری هوایی در غرب مازندران به لحاظ درآمدزایی بالای آن، مورد توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفته است تا با راه‌انداری این طرح اقتصادی علاوه بر کسب درآمد زیاد، بتوانند در ایجاد اشتغال پایدار و رونق بیش از پیش صنعت گردشگری در این خطه شمالی کشور نیز گام های مثبتی بردارند، موضوعی که همواره مورد توجه و تاکید مسوولان عالی دولت و استان بوده است.

مازندران به لحاظ برخورداری از مواهب طبیعی و خدادای فراوان از جمله جنگل و دریا در طول سال میزبان میلیون ها گردشگر از اقصی نقاط کشور است تا با سفر به این خطه شمالی و استفاده از مواهب طبیعی جنگل و دریا سفری خوش و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند و راه اندازی گردشگری هوایی در این استان می تواند علاوه بر جلب و جذب بیشتر گردشگر، به جذابیت سفر آنان به این خطه شمالی کشور نیز بیفزاید.

اکثر مردم کشورمان حداقل در طول عمرشان یک سفر زمینی از طریق جاده ها به این استان داشته اند و مناظر زیبای این جاده ها را مشاهده کردند. اما تجربه دیدن زیبایی های مازندران از آسمان بسیار متفاوت است و با  طی کردن مسافتی از طریق هوا این مناظر زیبا از زاویه دیگر قابل رویت کرده است. موضوعی که اکنون با راه اندازی گردشگری هوایی می تواند به این رویای مسافران و گردشگران جامه عمل بپوشاند.

براساس آمار ارایه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در۶ ماهه نخست امسال ۸۱ میلیون شب اقامت در مراکز رسمی گردشگری استان به ثبت رسید که این تعداد گردشگران در پنج هزار و ۶۱۵ واحد گردشگری و اقامتی شامل هتل، متل، هتل آپارتمان، بوم‌گردی و خانه مسافر اقامت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار