مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با همکاری ادارات ورزش شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی، بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در این استان تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 16 October 2022

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز یکشنبه در مراسم هفته پارالمپیک که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد بیان کرد: ورزش از جمله عواملی است که همواره در سلامت جسم و روح افراد نقش و تاثیر زیاد دارد،و نبود آن مشکلات بسیاری به وجود می آورد.

وی افزود: اگر فعالیت ورزشی همچون سایر برنامه های زندگی در خانه و خانواده گنجانده شود نقش آن در تامین سلامت هر خانواده می تواند بسیار موثر باشد. امروز همه ما در این مکان جمع شده‌ایم تا علاوه بر گرامیداشت هفته پاراالمپیک در کنار هم شاد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی که از روز ۲۶ مهر آغاز می‌شود، فرا رسیدن این هفته را به جامعه ورزش استان تبریک گفت.

وی افزود: بنا داریم به مناسبت هفته تربیت بدنی و در راستای استعدادیابی برای اولین بار در ۶ رشته ورزشی مسابقات محلات را برگزار و افراد مستعد را شناسایی کنیم.

بنی تمیم گفت: تلاش می کنیم برنامه‌ های مدنظر را به بهترین شکل برگزار و خدمتگزارانی شایسته برای جامعه علاقه‌مند به ورزش در استان خوزستان باشیم.

در این آیین که به همت هیات جانبازان و معلولان خوزستان برگزار شد و با استقبال ورزشکاران این هیات همراه بود از هاشمیه متقیان دارنده نشان طلای پاراالمپیک، صادق بیت‌سیاح دارنده نشان نقره پارالمپیک، فاطمه حزبیان قهرمان مسابقات پاراآسیایی و زهرا کرم‌ زاده مربی تیم‌ ملی پارا دو و میدانی تقدیر شد.

این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان و برخی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

گفتنی است روز ملی پارالمپیک هر سال ۲۴ مهر در ایران گرامی داشته می‌شود و در هفته پارالمپیک برنامه های مختلفی با حضور جانبازان و ورشکاران معلول برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار