امام جمعه موقت اصفهان گفت: این روزها نه تنها از دیگر کشورها عقب نیستیم بلکه در عرصه‌های مختلف با سرعت و رو به جلو در حال حرکتیم.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 14 October 2022

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان در محل مصلای امام خمینی (ره) افزود: موفقیت فعلی ما مرهون الطاف خداوند و راهنمایی‌های قرآن کریم است.

وی اضافه کرد: ایران قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد اما در قرآن مجید آمده است که اگر دشمن به شما حمله ور شد شما نیز با مقابله به مثل باید به وظیفه خود عمل کنید.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام ماست اما بر این نکته هم واقف است که اگر در زمان صبح وارد جنگ شود ظهر دیگر اثری از این رژیم غاصب وجود نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر نیروهای نظامی و انتظامی ما قربانی دادند اما اینگونه هم نخواهد بود که جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت بمانیم.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته کوشید با تربیت عوامل نفوذی به برخی مراکز حساس از جمله مرتبط با انرژی هسته ای، تاسیسات و کارخانه‌ها آسیب بزند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اینگونه اقدامات ناکام ماند و این در حالی بود که آموزش‌های لازم به تروریست‌ها ارائه شده بود.

وی به سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: با تدبیر امام راحل(ره) در تمام نیروهای مسلح نهاد عقیدتی سیاسی بوجود آمد که سبب حفظ ارتش در زمان دفاع مقدس شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :