از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد
کد خبر: ۱۰۷۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 14 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در شبانه گذشته، با مراجعه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به سویه جدید بیماری اُمیکرون (کاهش ۱۰ نفری نسبت به دیروز)، مجموع بیمان بستری در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۵۶ بیمار رسید.

از این تعداد بیماری بستری، ۱۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه، تحت درمان های تخصصی قرار دارند.

شبانه روز گذشته هم، ۲۰ بیمار (افزایش ۸ نفری نسبت به دیروز) با یهبودی نسبی از مراکز درمانی تحت پوشش مازندران و بابل ترخیص شدند.

۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوت کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت نشد.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: شناسایی و بستری ۱۶ بیمار جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۶ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی، پذیرش و بستری و ۲ نفر در همین مدت مرخص شده اند.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به سویه جدید بیماری اُمیکرون در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ۴۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این شُمار ۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. 

دانشگاه علوم پزشکی بابل: روز بدون بستری بیمار جدید کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با بیان اینکه ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار جدید در مراکز درمانی این شهرستان بستری نشده است گفت: ۲ بیمار در همین مدت با بهبودی نسبی ترخیص شده اند.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی، از بستری ۹ بیمار مبتلا به کرونا که ۲ بنفر آن ها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان‌های بابل و نیز بستری هستند خبر داد و افزود: شبانه روز گذشته، هیچ مورد فوت کرونایی در چهار بیمارستان های زیرمجموعه رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسیده است.

گفتنی است؛، روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل همچنان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید می کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار