استاندار یزد گفت: آموزش و پرورش مجموعه‌ای وسیع با موضوعات مهم و متکثر است و مشکلات سخت افزاری در آن وجود دارد که باید با اولویت بندی در نیازها، امکان رفع و رجوع آن به مرور زمان را فراهم کنیم و با تولید منابع پایدار مالی، با آرامش و آسودگی خیال به مباحث محتوایی بپردازیم.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 13 October 2022

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد مهران فاطمی روز پنجشنبه در سیصد و چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان در خصوص تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر توضیحاتی اراه داد.

وی اظهار داشت: در راستای عدالت آموزشی با محوریت شهرستان ها و مناطق اولویت ها،نیازها و کمبودها توسط کارگروهی در ادارات احصاء و مشخص شود و پس از جمع بندی، در کارگروه استانی ترکیب و تلفیق صورت گیرد و بر اساس آن نقش دستگاه های مرتبط مشخص و تعیین گردد.

محمد کاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش هم در این نشست عدالت تربیتی را یکی از مباحث مورد نیاز روز جامعه دانست و گفت: باید با تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، شکاف آموزشی و تربیتی را با محوریت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان برطرف کنیم.

رحیمی نژاد در ادامه از همت،تلاش و تعهد فکری، دینی و اعتقادی معلمان استان یزد که در سطح کشور سرآمد است تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار