در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با پلیس استان فارس ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 09 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از کشف ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خبر داد.

سرهنگ "حسین شمسایی فر" در این باره بیان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر خریداری مقادیری مواد مخدر از سوی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور و انتقال آن از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی، تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ شمسایی فر افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت خودرو‌های حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی موفق به توقیف آن‌ها در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان فسا استان فارس و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند.

او با اشاره به کشف ۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودرو‌های توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار