رئیس بیمارستان معتضدی:
رئیس بیمارستان معتضدی گفت: بیمارستان معتضدی به لحاظ شرایط خاص و به عنوان سانتر زنان و زایمان دارای اهمیت می‌باشد بیش از نیمی از افراد جامعه که همان زنان می‌باشند با این مرکز در ارتباط هستند.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 09 October 2022

زوج‌های جوان نباید به دلیل مشکل مالی از داشتن فرزند محروم شوند/سازمان‌های بیمه گر حامی زوج‌های ناباروربه گزارش تابناک کرمانشاه سعادت فر اظهار کرد: سیاست کلی کشور و جمعیت بر اساس معیار‌هایی چیده شده که مراکز زنان و زایمان به سبب ارتباط با مادران باردار دارای اهمیت زیادی می‌باشند.

وی افزود: از مهمترین معیار‌ها و شاخص‌های سلامت جامعه، زایمان طبیعی و کاهش سزارین و مقدار مرگ و میر نوزادان و مادران باردار است.

رئیس بیمارستان معتضدی ادامه داد: شرایط مادران باردار و مراقبت از آنان با بیماران دیگر بسیار متفاوت است و نیاز به یک مراقبت خاص دارد، زیرا کوچکترین اهمال و سهل انگاری می‌تواند جان دو نفر یعنی مادر و نوزاد را به خطر بیندازد.

وی گفت: طبق نظر کارشناسان و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری کشور با بحران جمعیت و بحران پیری مواجه شده است، از همین رو سیاسی‌های کلی جمعیت بر اساس افزایش جمعیت بنا شده است.

وی تصریح کرد: مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی به عنوان یکی از بهترین مراکز دولتی در غرب کشور در حال فعالیت است که در صدد توسعه کمی، کیفی و فیزیکی این مرکز هستیم.

وی یادٱور شد: خوشبختانه سازمان‌های بیمه گر نیز پای کار آمدند تا هزینه‌های مالی زوج‌های نابارور جبران شود و افراد به سبب مشکل مالی از داشتن فرزند محروم نشوند.

سعادت فر تاکید کرد: طرح توسعه مرکز ناباروری (IVF) و اورژانس بیمارستان را به زودی آغتز خواهیم کرد، همچنین راه اندازی معاونت‌های فرهنگی و پژوهشی بیمارستان را نیز در دستور کار داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار