مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در شش ماهه اول امسال ۱۴ هزار و پانصد مورد بازرسی توسط اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 06 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا سالاری افزود: این بازرسی‌ها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف، شبکه‌های بهداشت، استاندارد، نیروی انتظامی، ... و در سه حوزه کالا خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا انجام شده است.
سالاری با بیان اینکه بیشترین تمرکز در این بازرسی‌ها بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی همچون مرغ و گوشت، روغن، لبنیات و تخم مرع معطوف بوده اظهار داشت: البته در مناسبت‌هایی همچون عید نوروز، ماه مبارک رمضان، محرم و آغاز سال تحصیلی نیز نظارت بر بازار‌های هدف تشدید شده است.
دبیر کمیسیون تنظیم بازار استان از تشکیل ۴ هزار پرونده تخلف در این بازرسی‌ها خبر داد و عنوان کرد: اکثر پرونده‌هایی که در گشت‌های مشترک تشکیل می‌شود توسط رییس شعبه تعزیرات حاضر در محل رسیدگی و البته شعب ویژه‌ای نیز برای تسریع در پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها، منظور شده و مقرر شد که احکام قاطع و بازدارنده برای این قبیل پرونده‌ها صادر و اجرا شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: رسیدگی به گزارشات و شکایات دریافتی در سامانه ۱۳۵ در اولویت اقدامات گشت‌های مشترک است از این رو شهروندان عزیز می‌توانند شکایات خود را در سامانه مذکور ثبت تا با بررسی با متخلفان برخورد قانونی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار