مدیرکل پزشکی قانونی ایلام؛
مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: هویت یک نفر از فوتی های حادثه شوملی تحویل شده به پزشکی قانونی ایلام هنوز مشخص نشده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 19 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مهرشاد طهماسبی بیان  داشت: این فرد مجهول الهویه از فوتی های حادثه شوملی عراق است که هنوز هیچ فردی برای شناسایی وی اعلام نکرده است.

وی گفت : ۱۹ نفر در حادثه شوملی دچار حادثه شدند که ۱۴ نفر از آنها فوت کردند و ۱۰ نفر از این زائران به پزشکی قانونی استان ایلام و چهار نفر دیگر نیز از طریق بیمه سما به استان های دیگر انتقال یافتند.

طهماسیب افزود:  هویت اولیه ۹ نفر از فوتی های انتقالی به ایلام با استفاده از اسناد و مدارک آنها و همچین تایید جسد توسط بستگانشان مشخص و به استان های مبدا خود در تهران، اصفهان و لرستان منتقل شدند.

وی ادامه داد : اما جسد دهم هنوز به عنوان مجهول الهویه در سردخانه پزشکی قانونی قرار دارد و باتوجه به اینکه تعداد اسناد و مدارک تحویلی به پزشکی قانونی زیاد است نمی توان به طور قاطع اسناد و مدارک این فرد را مشخص کرد.

طهماسبی خاطرنشان کرد : از این فرد آزمایش های تخصصی ژنتیکی، دن ان ای و خونی گرفته شده است و در صورتی که هیچ خانواده ای اعلام مفقودی نکنند این جسد طبق دستور مقام قضا بین ۲ تا سه ماه در سردخانه پزشکی قانونی می ماند و بعد توسط شهرداری به عنوان مجهول الهویه دفن خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار