مدیر امور شعب بانک ملی ایلام:
مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت: ۸ موکب و ۷۴دستگاه خودپرداز به صورت۲۴ ساعته و دراستای خدمات رسانی به زائران در مرز مهران فعال است.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 19 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب یاسمی از آمادگی بانک ملی شعب ایلام در راستای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرز مهران، شعب بانک ملی استان، هرگونه خدمت‌رسانی مطلوب و گسترده به زائران را ارائه می دهند.

وی با بیان این که موکب بانک ملی ایلام یکی از فعال ترین موکب ها است افزود: در این مدت اقلامی چون آب معدنی، چای، کیک، آبمیوه، خرما و سیب زمینی بین زائران توزیع شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت: پرداخت ارز اربعین در باجه ها و شعب مرزی، برپایی موکب های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، استقرار خودپردازها و پایانه های فروش (دستگاه های پوز) از دیگر خدمات بانک ملی استان در مرز مهران و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی است که شبانه روز به زائرین ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای خدمات رسانی به زائران، سقف برداشت وجه از تمامی خودپردازهای بانک در مبادی خروجی و مرزهای کشور به پنج میلیون ریال افزایش یافت.

یاسمی افزود: ۸ موکب و ۷۴دستگاه خودپرداز به صورت ۲۴ ساعته و دراستای خدمات رسانی به زائران در مرز مهران فعال است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز ساعت فعالیت شعب منتخب بانک‌ها در مهران افزایش یافته بود و همچنان ادامه دارد.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام بیان داشت: بانک ملی علاوه بر مدیریت حوزه بانکی و خودپردازها و موکب حضرت زهرا(س) در مهران، به شهرستان‌های هلیلان، چرداول، ایوان، چوار، مرکز استان و ملکشاهی کمک اهدا کرده است.

وی عنوان کرد: بانک ملی تاکنون با وجود بسیج امکانات، منابع موجود و شعب متعدد توانسته بیش از ۶۰ درصد از ارز اربعین را به زائران و عموم مشتریان در بین بانک های کشور و شبکه بانکی پرداخت نماید.

یاسمی ادامه داد: نحوه خدمات دهی به زوار توسط بانک ها و نیز دستگاه‌های خودپرداز، روزانه مورد نظارت قرار می‌گیرد و مشکلات مربوطه بلافاصله حل خواهند شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار