معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جهت توسعه استان خرید هواپیما با مشارکت سرمایه‌گذار در دستور کار قرار گرفت است.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 11 September 2022
سید علی احمدزاده در دیدار سرمایه‌گذاری ایرانی‌الاصل ساکن عمان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خرید هواپیما برای استان گفت: از سرمایه‌گذار برای خرید هواپیما و تحول در استان حمایت کرده و با رایزنی با دولت تسهیلات ارزی اختصاص می‌دهیم.

در همین خصوص معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم بدانند تیم اقتصادی استان در فرآیند‌های مختلف به دنبال باز کردن مسیر‌های توسعه استان هستند.

سید احسان عسکری عنوان کرد: یکی از این مسیر‌ها برقراری ایرلاین و فعال کردن پرواز‌ها به مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر مردم با آن مواجه بودند کمبود تعداد هواپیما‌ها در استان بود که تلاش می‌کنیم تعدادی هواپیما با نام «دنا ایر» برای استان خریداری کنیم و حداقل دو پرواز در یک روز برای مرکز استان و دو پرواز هم برای شهرستان گچساران برقرار شود.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برقراری خطوط هوایی می‌تواند اثر مثبتی بر توسعه استان داشته باشد، گفت: در این خصوص دو رویکرد خرید هواپیما از داخل کشور و دیگری خرید هواپیما از خارج کشور و تقویت ناوگان هوایی را دنبال می‌کنیم.

عسکری عنوان کرد: اولویت تامین هواپیما از خارج کشور است که سرمایه‌گذار تا ۲۰ روز آینده مسیر‌هایی را پیگیری کند و اگر توانستیم هواپیما وارد کشور کنیم در غیر اینصورت از هواپیما‌های داخلی برای استان خریداری می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار