مدیرکل پست استان اصفهان گفت: این اداره کل از ابتدای تیر امسال تا کنون ۱۹۵ هزار و ۸۷۹ فقره گذرنامه برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در استان توزیع کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 08 September 2022

حمید باقری افزود: پست استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین در توزیع به موقع گذرنامه هاست و همکاران ما در مدت زمان باقیمانده تا اربعین حسینی بصورت نذر خدمت مشغول رهسپاری و توزیع گذرنامه های مردم خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه های زائران اربعین  به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، ادامه داد: تمامی اداره های پست شهرستان‌ها و نواحی پستی اصفهان با افزایش شیفت های کاری از ساعت هفت صبح تا ۱۶ و در روزهای جمعه تا ساعت ۱۳ به صورت کشیک در حال پاسخگویی به زائران اربعین و موزعین نیز در روزهای تعطیل آماده توزیع و تحویل گذرنامه های هم استانی ها هستند.

مدیرکل پست استان اصفهان اظهار داشت: تعداد باجه های پاسخگویی در نواحی پستی استان برای پیگیری درخواست گذرنامه افزایش یافت و این باجه ها تا ساعت ۱۶ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه گم شدن اشیاء و لوازم‌ زائران یکی از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های آنها در طول سفر است، افزود: با ارتقای سامانه "پست یافته" و افزایش قابلیت های این خدمت پستی در موکب های مستقر در مرزهای خروجی و موکب های مستقر در کشور عراق به زائران فرم ثبت مشخصات داده می‌شود که با چسباندن برچسب مربوطه می توانند لوازم مفقودی خود را در صورت پیدا شدن، رهگیری و دریافت کنند.

باقری خاطرنشان کرد: سامانه پاسخگویی ۴۱۴۰ به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هم استانی های گرامی، آماده پاسخگویی به سوالات مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :