ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح در استان مرکزی از ۵۱ هزار نفر فراتر رفت.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 06 September 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، معاون حج و زیارت استان مرکزی گفت: در فاصله ۱۱ روز تا اربعین حسینی آمار هم استانی‌های ثبت نام کرده برای این سفر از ۵۱ هزار نفر فراتر رفته است.
انصاری با اعلام این خبر پیش بینی کرد: در روز‌های باقیمانده ۱۷ هزار نفر دیگر به این آمار افزوده شود و این عدد به ۶۸ هزار نفر برسد.
او افزود: باتوجه به آمار ثبت نام کنندگاندر سامانه سماح تاکنون ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر آن از استان مرکزی است.
معاون حج و زیارت استان مرکزی گفت: اعزام زائران به عتبات عالیات جهت شرکت در همایش پیاده روی اربعین مستلزم ثبت نام در سامانه سماح می‌باشد از زائران خواست تا ثبت نام خود را به روز‌های آخرموکول نکنند و هرچه زودتر برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.
انصاری در ادامه افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت زائران باید حداقل ۲ دُز واکسن را دریافت کرده باشند و بعد از شش ماه از آخرین دُز واکسن خود، واکسن یادآور را نیز حتما دریافت کنند.
او به زائران توصیه کرد:پرداخت حق بیمه خود را پرداخت کنید تا بتوانید از خدمات بیمه‌ای استفاده کنید.
او باتوجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در مرز مهران، از زائران خواست تا مرز‌های دیگر را جایگزین کنند تا در تردد مشکلی ایجاد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار